خانما به نظرتون اسم النا بهتره یا الا؟
Elena & Ella

۱۰ پاسخ

قطعا الا

الا.

الا نازه😍

جفتش خوبه ولی من النا رو ترجیح میدم چون الا ممکنه بقیه اسمش رو آلا بخونن چون نوشتاری مثل همه

آلا یا اِلا؟

لنا شیک

من النا رو انتخاب کردم برا دخترم چون عاشق معنیش هم هستم😍

الا

الا شیک تره

الا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۰ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤  آریا ❤ مامان ❤ آریا ❤ ۳ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری