موقع معاینه اولیه نوزاد که دکتر میاد بالاسر بچه لوله تو بینی و مقعد بچه میکنه منو شوهرم اونجا مردیم بس اشک ریختیم با گریه های بچم جونم رفت براش
نه منم همینم
غریزه مادرانس
عزیزم 😁😁
من شوهر خواهرم وقتی بچه هارو میبردیم یه آمپول یا واکسنی بزنن اینقد باهاشون ناراحت میشد گریه میکرد ک دل آدم کباب میشد
چشاش قرمز قرمز میشدن
تو ک دیگه مادری
انشالله ک زود روزهای سختت بگذرن😍
نه طبیعیه.من تا دو سه هفته شایدم ماه اول پسرم گریه میکرد یکم حتی گریه عادی منم گریم میگرفت.ادم طاقت نداره گریه یه تیکه از وجودش اونم اون موجود بی گناه که زبون نداره بگه مشکلش چیه رو ببینه.منم با واکسن هاش دلم گرفت و گریه کردم.منم با ختنه کردنش مردم و زنده شدم.انقدر گریه کردم نفسم بالا نمی اومد
من هشت سال پیش پسرم و محب کوثر زایمان کردم اونجا داشت
عزیزم اگر برای زردی خون میگرن یه سری جاها تو تهران دستگاه مخصوص دارن مثل تب سنج دیجیتالیه زدی رو با اون میگرن
طبیعیه عزیزم نگران نباش
آره عزیزم منم از دخترم خون میگرفتن دست و پا میلرزید گریه میکردم
منم همینطوریم حتی سرفه میکنه گریه میکنم چ برسه آزمایش واکسن
نه من هنوزم کلا سر هر گریش گریه میکنم
نه عزیزم طبیعیه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.