زایمان خیلی سختی داشتم🥲🥲

۸ پاسخ

😭😭😭وایییی بسلامتی مریم خوشحالم برات
قدم نورسیده مبارک عزیزم انشالله جفتتون حالتون خوب خوب باشه ❤️❤️عزیزم بره منم دعاکن
چیشد دردت اومد یاچی ؟

قدم نورسیده مبارک 😍😘
من اومدم بیمارستان بستری شدم ببینم با آمپول فشار درد میگیرم یان

ای خداا کوچولوت بالاخره اومد😍
قدمش پر خیر و مبارک🩵
شما زایمانت طبیعی بود درسته؟
خیلی درد کشیدی؟🥲

ب سلامتی😍😍قدمش مبارك
و منی ک هنوز زایمان نکردممم

مبارک باشه عزیزم
قدمش برای همه خیر باشه😘

واییییی سلامممم خوبیییی مرخص شدی یا نه؟

منم 😭😭😭😭😭😭😭 مردم به معنای واقعی

طبیعی؟؟..مبارکه پاقدم کوچولوت

سوال های مرتبط