من چی بگم که ی بچه ی۲سالع دارم ی بچه ۲ماهه🤦🏻♀️😵💫خواب و آرامش کلا تعطیل😬
من دوتا شیر به شیر دارم😅🙌
به تیمارستان مادران خوش آمدی🤣🤣🤣
همه از دم رد دادیم
اگر از خاطرات بچه اولم بگم، شاید گریه کنی به حالم
ولی همیشه بدون بدتر از خودتم هست، همه این سختیا میگذره
ان شاالله کوچولوت سالم باشه
وای نگو منم یه روانی بی خوابم😭😭
وای خدا خیلی اذیت میشم من چون دوقلو هستن😭🥲یعنی دو شبه نخوابیدم
🥹 اره سخته ولی این روزام میگذره دلت تنگ میشه براشون از تک تک سختیها و خوشیهاش لذت ببر
هنوز اول راهی از این سختیا زیاده😩😂
تنها نیستی عزیزم خبر نداری من چه جوری دارم میگذرونم 🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.