من ملون خوردم، شمام هم خوردم، هشت خط هم خوردم، هندونه هم خوردم، فقط خربزه و طالبی گیرم نیومده😁😅 آخه چه ضرری میتونه داشته باشه؟ تنها ضررش برا من نفخه😵💫💨، حالا تو میترسی یه کوچولو بخور
به همه طبعی نمیسازع. اگر طبع گرم باشه میگن که سقط اوره
من که فقط هندونه خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.