مولتی ویتامین چرا میگن ۳ ماه اول نخورین .؟

۱ پاسخ

صلاح دید دکتره

بیشتر بخاطر شکل گیری بچه میگن

تا بچه جون بگیره بعد میگن بخور چون قرص قویی هست

سوال های مرتبط

مامان پسری👶🏼🩵 مامان پسری👶🏼🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری