ای آر برای بچه های رفلاکسیه و خیلی ضعیفه
ترکیبی با یه شیرخشک دیگه بدی بهتره
ولی شیرخشک دیگه رو باید کم کم بدی و حتما نیم ساعت ایستاده نگهش داری
انشاءالله اینطور بهتر وزن میگیره
من بچه رو تا چهل روزگی هر دوساعت شیر میدادم با اینکه رفلاکسو کولیک داشت ماهی یکو دویصت وزن میگرفت
محاله که بچه خوب وزن نگیره
شما چیکار کردین عزیزم
منم پسرم وزن گیریش خوب نیست شیرخشک نان میخوره .میخوام عوض کنم میگن گیگوز وزن دهی خوبی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.