۴ پاسخ

ای آر برای بچه های رفلاکسیه و خیلی ضعیفه
ترکیبی با یه شیرخشک دیگه بدی بهتره
ولی شیرخشک دیگه رو باید کم کم بدی و حتما نیم ساعت ایستاده نگهش داری
ان‌شاءالله اینطور بهتر وزن میگیره

من بچه رو تا چهل روزگی هر دوساعت شیر میدادم با اینکه رفلاکسو کولیک داشت ماهی یکو دویصت وزن میگرفت
محاله که بچه خوب وزن نگیره

شما چیکار کردین عزیزم

منم پسرم وزن گیریش خوب نیست شیرخشک نان میخوره .میخوام عوض کنم میگن گیگوز وزن دهی خوبی داره

سوال های مرتبط

مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی