من ۲۴ هفته و ۴ روز رفتم ۷۴۲ بود
ی خورده کمه
برامن ۹۹۶گرم بودگفت خیلی خوبه استرس گرفتم نکنه چاق باشه
من ۲۵ هفته و ۶ روز ۱/۰۵۰ بود وزنش گفت یه کوچولو تپله ولی فک کنم۷۰۰ خوب باشه کم نیست
طبق این برو عزیزم وزنش کم نیست
اینجا همه طبق بچه خودشون مقایسه میکنن
خوبه ولی نرمالش و ۸۰۰ هست نگران نباش عزیزم چیزایی بخور که برا وزن بچه خوب باشه به دکترم نشون بده لازم باشه برات لیدی میل مینویسه . من ۲۴ هفته و ۳ روز ۷۰۰ بود
اره ی کوچولو کمه ولی ن زیاد پودر لیدی میل بگیر بخور البته با اجازه ی دکترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.