۸ پاسخ

دهنش افت و برفک نزده ؟ اگه زده کپسول فلوکونازول ۵۰ رو تو اب باز کن حل کن با چوب پنبه بزن رو لب هاش

پسرمنم همینه
یکماهه اینطوری شده
قنداقش میکنم راه میرم‌میخوره
لالایی براش‌میزارم میخوره
این روشارو امتحان کن

دختر منم شیر نمیخوره سینم شیر نداشت شیر خشکیش کردم الان مدتیه شیر خشکم نمیخوره بع سختی میخوره دیوونه شدم خیلی ناراحتم امروز انقدر فشار روانی بهم وارد شد اینقدر خودمو زدم ک حد نداره در این حد فشاریم از دست شیر نخوردن این بچه

اعتصاب شیر میکنن بچها بعد از واکسن دوماهگی
خوب میشه گرسنه باشه مبخوره

همه اینایی ک بچه ها گفتن درسته حالا ببین کدومشه واکسن هم میتونه باشه

خب همون دلیلش سنگینی سینت هست پر شده بچه نمیتونه خوب سینه رو بگیره گلم قبل شیردادن ۱۰ دقیقه سینتو بدوش بریز شیشه بزار یا یخچال یا دمای خونه تا ۳ساعت میمونه سینتو بزار دهنش شیر دوشیده رو هم تا ۳روز یخچال میتونی بزاری و بعد بهش بدی

فقط شیر خودتو میخوره؟؟؟

ببین دهنش برفک نزده
یا ببین باد نپیچیده به دلش

سوال های مرتبط