۳ پاسخ

عناب و دانه به واسش دم میکردم بهش میدادم از 4ماهگی
دکتر گفت برای سرفه خیلی خوبه
بعضی وقتا هم خودم میخورم له میکنم بهش میدم

عناب برای چی خوبه؟و چطوری؟

واسه چی میدن

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی