ینی اگ یکم دیگ رعایت نکنی دیابت میگیری اونوقع ۸۰ درصد غذاها و خوراکی هارو نباید بخوری چون قند داره و قندت میزنه بالا
یعنی اگه با رژیم غذایی کنترلش نکنی تبدیل به دیابت میشه و باید دارو مصرف کنی.
تو ک نمی دونی قند لب مرز چیه چتو مادر شدی خخ
یعنی شیرینیجات و به حداقل برسون
برنج و ماکارانی و سیب زمینی و کم کن
ینی تقریباً بالاس
اگه خدای نکرده بهت انسولین داده که هیچ اگه نه باید رعایت کنی
یعنی نزدیکه ک زیاد بشه
یعنی رعایت کن دیگ خدایی نکرده دیابت بارداری نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.