معلوم نیست چطوریه
دختر اولم نارس دنیا اومد شدید کولیکی
دختر دومم به موقع دنیا اومد خوب بود
هر دو بارداریم بسیار استرسی بودم 😅
اصلا ربطی به نوع زایمان ندارع من طبیعی بود زایمانم ولی بچم کولیک داره ولی خودم میدونم در طول بارداری استرس بی نهایتی داشتم هم بخاطر حاملگیم که پر از داستان های مختلف بود هم بعضی چیزای دیگ سوزش معده بی نهایتی هم داشتم طول بارداری
فهمیدی ب منم بگو شب بیداریاش دیگه واقعا آدم کم میاره
استرس و نداشتن استراحت
ربطی ب چیزی نداره بچه هایی ک سزارینی هستن کولیک و رفلاکسی میشن چون زود بدنیا میان دیگه معده و روده تکمیل نمیشه
والا من ابم فوت میکردم بچم رفلاکسیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.