سخت نگیر من تمام بچه هام اینطوری بزرگ شدن
الکی خودتو حرص میدی
والله من خانواده ی شوهرم خیلی رعایت میکنم خانواده ی خودمم رعایت میکنن ولی یه همسایه داریم عروسش دخترش نوه هاش عینهو گاون هی بچمو ماچای آبدار میکنن بخاطر همین همش یه بهانه در میارم از دستشون فرار کنم
بنظرم بزار بوسش کنن راه دیگه ای نیست . یا باید بخاطر بچه جایی نری یا حرص بخوری 😑😑💔💔
من چی بگم خانواده خودم بدترن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.