نه برا رفلاکس خوب نیست
من دکتر فقط برای نفخش بهش داد برای رفلاکس بهش پودر امپرازول داد
نههههه
نه
رفلاکسو تشدید میکنه
مایسا خیلی رفلاکسش شدید شد بعد گریپ میکسچر
نه ..رفلاکس داروی خاص خودشو داره
نه اصلا خوب نیست
رفلاکس رو تشدید میکنه
اره هر ۸ ساعت دکتر ب من گفت با دارو بهش بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.