۳ پاسخ

چرا اسمتو گفتی اخه😂😂😂
معرفی نمیکردی هم جوابتو میدادیم
ولی فکر کنم اقایی

اگر ت اقدامی ک طبیعیه
اگر تاخیر داری تست بزن

سلام
ممکنه وقت پریودی
یانفخ
یاعفونت
اگ همیشه هست بهتره بری دکتری مامایی،سنو شاید بشی

سوال های مرتبط