کیا بقیه الله زایمان کردن

۳ پاسخ

بنده ، فوووووووووق العاده بودن ، تا عمر دارم دعاگوی کادر دلسوز و مهربون شیفت زایمانم هستم ،

من هم یه زایمان طبیعی داشتم اونجا هم دوتا کورتاژ .. دکتراش فوق العاده و پرسنل و کادر فوق العاده دلسوزی دارن حتما پیشنهاد میکنم بهت

مگه اونجا هم زایمان میکنن ؟

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی