بنده ، فوووووووووق العاده بودن ، تا عمر دارم دعاگوی کادر دلسوز و مهربون شیفت زایمانم هستم ،
من هم یه زایمان طبیعی داشتم اونجا هم دوتا کورتاژ .. دکتراش فوق العاده و پرسنل و کادر فوق العاده دلسوزی دارن حتما پیشنهاد میکنم بهت
مگه اونجا هم زایمان میکنن ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.