خانوما کیا بیمارستان بقیه الله زایمان داشتن ؟

۳ پاسخ

زایمان نه ولی تو دوران بارداری بستری شدم بخش زنان زایمان خیلی بد بود 🫠

نجمیه بهتره

بقیه الله رسیدگیه خوبی نداره
اگه میتونی برو خاتم

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی