۵ پاسخ

گلم من شنیدم شیردوش ها به مرور زمان شیر رو کم میکنن و آخرش خشک میشه
حیفه شیرت خشک بشه
سعی کن راجب این تحقیق کنی بعدش تصمیم بگیری

دیگه اصلا شیشه و پستونک دهنش نذار فقط سینه بهش بده هر یکی دو ساعت مک بزنه درست میشه

چنوقته نمیگیره؟پسرمن دوسه روز نمی‌گرفت اونم هول نمیداد،درست شد

عزیزم سویق شیرافزا بخور نزار خشک بشه

برای منم کم شده
آره بدوش بده بخوره حداقل بهتر از شیرخشکه

سوال های مرتبط