منم دقیقا به اینا فکر میکنم . طبیعیه ، مسئولیت سنگینی قراره روی دوشمون باشه
چقدر منی 🥲💔
چقدر منی 🥲💔
دقیقا اااااااا منم همین فکرارو میکنم
منم همین فکرارو میکنم عزیزم
فقط باید عشق داشته باشید که بتونید اولا از پسش بربیاید بعدا رو روال میفتید و اصلا یادتون نمیاد قبل بچه زندگیتون چطور بوده اگر خدای نکرده هم دچار افسردگی بعد زایمان شدید حتما پیگیر باشید
این فکرا طبیعیه. منم شاغلم و دوقلو دارم. اما زندگی روروال میفته نگران نباش. بزرگ میشن رفیقمون میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.