۷ پاسخ

منم دقیقا به اینا فکر میکنم . طبیعیه ، مسئولیت سنگینی قراره روی دوشمون باشه

چقدر منی 🥲💔

چقدر منی 🥲💔

دقیقا اااااااا منم همین فکرارو میکنم

منم همین فکرارو میکنم عزیزم

فقط باید عشق داشته باشید که بتونید اولا از پسش بربیاید بعدا رو روال میفتید و اصلا یادتون نمیاد قبل بچه زندگیتون چطور بوده اگر خدای نکرده هم دچار افسردگی بعد زایمان شدید حتما پیگیر باشید

این فکرا طبیعیه. منم شاغلم و دوقلو دارم. اما زندگی رو‌روال میفته نگران نباش. بزرگ میشن رفیقمون میشن

سوال های مرتبط