تا ۴۰ روز ک اصلا تا رحم جمع شه بیاد سرجاش … ولی بهتره دو سه ماه اول و دست نگه داری تا هم هورمونات یکم تنظیم شه هم شرایط روحی و روانی خودت هم جسمیت … چون روزای اول بچه داری بخاطر زایمان و خونی ک از دست دادی بدن بی جون و ضعیف ازون طرفم بچه نیاز ب مراقب ۲۴ ساعت داره همون باعث میشه اکثر مادرا کم خوابی داشته باشن دیگ ب ورزش اینا فقط با کمک ی همراه شاید بتونی بری یعنی کسی ک بتونی بچه رو بهش بسپاری
حداقل ۶ تا ۸ هفته باید استراحت بدی به بدن بعدش کم کم ملایم شروع کنی.
من بعد سه چهار ماهگی بچم ورزشمو از سر گرفتم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.