کسی سزارین کرد کی میتونه بدنسازی کار کن

۲ پاسخ

تا ۴۰ روز ک اصلا تا رحم جمع شه بیاد سرجاش … ولی بهتره دو سه ماه اول و دست نگه داری تا هم هورمونات یکم تنظیم شه هم شرایط روحی و روانی خودت هم جسمیت … چون روزای اول بچه داری بخاطر زایمان و خونی ک از دست دادی بدن بی جون و ضعیف ازون طرفم بچه نیاز ب مراقب ۲۴ ساعت داره همون باعث میشه اکثر مادرا کم خوابی داشته باشن دیگ ب ورزش اینا فقط با کمک ی همراه شاید بتونی بری یعنی کسی ک بتونی بچه رو بهش بسپاری

حداقل ۶ تا ۸ هفته باید استراحت بدی به بدن بعدش کم کم ملایم شروع کنی.
من بعد سه چهار ماهگی بچم ورزشمو از سر گرفتم.

سوال های مرتبط

مامان آجیِ دلسا👭 مامان آجیِ دلسا👭 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان هفته هفدهم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری