بچه من دوماهگی اذیت شد ولی چهار ماهگی خوب بود
واکسن دخترمن که خداروشکر اذیت نشد ببینم ۴ ماهگی هم راحته یا نه
یک ساعت قبل واکسن زدن شیر بهش بده که یه واکسن خوراکی باید بهش بدن تو بهداشت بهتره از شیر خوردنش فاصله داشته باشه ،نیم ساعت قبل واکسن هم استامینوفن پاراکید دوبرابر وزنش بده و شربت سرماخوردگی کوریزان از شرکت عبیدی دو سیسی بده که خواب آلود باشه و زیاد درد واکسن حالیش نشه و تا میاریش خونه بخوابه .
بعد از واکسن هم روز اول هر چهار ساعت پاراکید میدی روزدوم هر شش ساعت پاراکید میدی .
روز اول کمپرس یخ میذاری چند دقیقه با فاصله ی یک دقیقه ای که ده دقیقه طول بکشه مثلایک دقیقه میذاری کمپرس و بعد بردار صبر کن چند ثانیه بگذره دوباره بذار ،همین کاروهی تکرار کن تاده دقیقه
روز دوم هم کمپرس آب گرم یا حوله گرم میذاری .
من این کار و کردم بچم اذیت نشد .
از روز سوم هم با روغن و لوسیون بدن ماساژش میدادم که درد عضلاتش کم بشه ،چون هردوتا پا رو واکسن میزنن انقده بهش حال میداد که الان خودش پاش و میاره بالا براش بمالم
من برای دوتاشون از همون شربت استامینوفن جای واکسن مساج دادم حتی پاهاش براحتی حرکت میکرد
فقط پاهاشو قنداق کن ک تکون نده و صدای سشوار براش بزار. اگه هم شیر نخور با قطره چکون حتما بهش بده
واسه دختر من سبک بود انشالله واسه بچه شما هم سبک باشه اذیت نشه
استرس نداره عزیزم نگران نباش
فقط اومدی خونه هرچهارساعت بهش پاراکید بده اگه دیدی داغ شده پاشویه کن
انقد سبکه کنگو
پیش خودت واکسن بزنه
من بلافاصله صدای سشوار میزاشتم چونبل صدای سشوار خیلی زود آروم میشه
ت بغل خودم نگهش میدارم بعدش ب کسی نمیدمش ک احساس امنیت کنه
اومدی خونم کمشخصه چکنی
سخت نیست واکسن دو ماهگی ، بچه من خواب بود اصلا گریه نکرد
خدا کنه سبک باشه
بچه منم امروزداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.