۴ پاسخ

من هر ۱ساعت حدودا ۳ت۵ دقیقه
حتما بذار رو پای چپ فک کنم دردش بیشتره بچت تبم نمیکنه

هر چهار ساعت ولي دخترم نميذاشت منم ديگه اذيتش نكردم كمر ب پايين قنداق كردم كه پاهاش تكون نده

کلا دو بار هر دو ساعت گذاشتم.بچم نیاز نداشت

سوال منن هس

سوال های مرتبط