۱۳ پاسخ

بستگی به بدنت داره من برای بچه اولم هرشب پیاده روی کردم کارهای خونه رو هم خودم انجام می‌دادم ولی خبری از درد نبود

برو آمپول فشار بگیر

منم مثل شما ۴۰ هفتم پرشد رفتم زایمان دو سه هفته آخر رو پشت هم رفتم معاینه میکردن دکتر ک کانال زایمان نیومده آخر ۴۰ هفته رفتم گفتن اصلا دهانه رحم باز نشده و سزارین شدم دردی نداشتم خوب بود خدا رو شکر

عیب نداره تا ۴۰ هفته کامل نشده عجله نکن

بروسزارین کن

تو‌برو سراغش😅☺️

دیروز دوساعت پیاده روی کردم انگار نه انگار فقط فقط انگشت کوچکه پاهام تاول زده
و اینقدر گرمام هست تا نگو

برو پیاده روی و بعدش دوش بگیر
تند تند تکرار کن

پیاده روی کن آناناس بخور
با توپ ورزش کن

خیلی پیاده روی کن

اسکوات بزن

منم خواهر منم خسته شدم بدنم خیلی سست و بیحاله درد که ندارم هیچی اگ دردم بگیره با این بدن بیحال چجوری درد بکشم حس میکنم هر آنه بیهوش شم

روزی ۵ کیلومتر راه برو
پله نوردی هم داشته باش

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد