اگه غذا کم می خوره همونو کالریشو زیاد کن مث عصاره قلم کره به غذا اضافه کن واسه وزن گیری خیلی خوبه
خواهرزاده منم دوسال و نیمبیشتر ۱۱ کیلو. ماشاله زبر و زرنگ . اشکال نداره وزنش مهم سلامتیشه
خواهرزادهام ۲ سال و ۳ ماهشه، ۱۰ کیلو..
هنه آزمایشات نرمال، ژنتیکشه دیگه
وزنش خوبه که دختر من دوسال خورده ای داره بردم بهداشت بابت واکسن وزنش ۱۰/۴۵۰بوده 😭
منم پسرم سه سالشه ۱۳کیلوعه...بهداشت گف یک کیلو ونیم کم داره ..نمیدونم چیکار کنم خیلی بد غذاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.