۵ پاسخ

اگه غذا کم می خوره همونو کالریشو زیاد کن مث عصاره قلم کره به غذا اضافه کن واسه وزن گیری خیلی خوبه

خواهرزاده منم دوسال و نیم‌بیشتر ۱۱ کیلو. ماشاله زبر و زرنگ . اشکال نداره وزنش مهم سلامتیشه

خواهرزاده‌ام ۲ سال و ۳ ماهشه، ۱۰ کیلو..
هنه آزمایشات نرمال، ژنتیکشه دیگه

وزنش خوبه که دختر من دوسال خورده ای داره بردم بهداشت بابت واکسن وزنش ۱۰/۴۵۰بوده 😭

منم پسرم سه سالشه ۱۳کیلوعه...بهداشت گف یک کیلو ونیم کم داره ..نمیدونم چیکار کنم خیلی بد غذاس

سوال های مرتبط