احوال دختر عزیز گهواره چطوره ؟
حال نی نی چطوره؟ همیشه سر میزنم اکانتتو فاطمه کلی ام خوشحالم که حالت خوبه
فاطمه وقتی نمونده تلاش کن انقد دلت برا ای دوران تنگ میشه پشیمون میشی چرا نخوردی
سینه مرغ رو کباب کن بخور واقعا بگو مادرت بیاد تند تند برات اماده کنع تو فقط بخور
عزیزم با پانزده ها دونه بادوم و دوتا دونه خرما بچه هیچی نمیشه میخای وزن بگیره تو اگر قندت بالا نیس روزی شیش تا بستنی بخور پنجاه تا دونه بادوم بریز تو اب بخیسع بعدپوست بگیر بریز تو مخلوط کن با شیر بخور پودر لیدی میل روزی سه تا لیوان بخور روزی سه تا سفیده تخم مرغ بخور دو بار صبحانه بخور حلیم بخور گوشت نمیخوری حداقل اب گوشت رو مث ابمیوه بده بره بالا
ماهیچه گوسفندی بدون برنج بدون نون خالی خالی بپز بخور
لیدی میل بخور هم وزن دختر منه
عزیزم وزنش خوبه نگران نباششش هنوز 5یا6هفته وقت داره هفته ای200گرم وزن بگیری 1تا1200بیشتر میشه
اصلا درگیر وزن نباشید😆😆😆
من هیچی نمیخوردم ۳۶هفته ام زایمان کردم وزنش۳بود
وزن سونوها اصلا چیز دقیقی نیست
سلام عزیزم خوبی
آقا علی خوبه
فاطمه منم سر دخترم تو ۳۴ هفته ۴ روز همین وزنش بود
بدنیا اومدنی ۲۹۰۰ بود
ببین شیر موز بادام اینها مخلوط کن بخور حلیم خیلی خوبه
آبگوشت
دکترا میگن بستنی ولی بستنی از نظر طب سنتی مورد پسند نیست
پودر لیدی میل
شیرموز با مغزیجات فراوون
بستنی
گوشت و مرغ
حلیم سمنو ابگوشت آش
اجیل مغزیجات
حلیم کباب پروتین تخم مرغ ابپز اینا خیلی خوبه
تقریبا باید ۲۴۰۰ باشه
گوشت و مرغ و تخم مرغ ابپز ، زیتون،بادوم درختی .بخور تا میتونی میره بالا
ببین چیا باعث میشه وزن بگیره بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.