۳ پاسخ

شاید نی نی خودشو جمع می‌کنه یه قسمت شکم سفت میشه

طبیعیه نگران نباش

منم همینطور میشم بهش میگن انقباض براکستون هیکس چیز خاصی نیس اگر تعدادش نامنظم و کم هس

سوال های مرتبط