سلام عزیزم لکه بینیت قطع نشده؟ برا من دو هفته ای بود قطع شده بود امروز صب باز شروع شد
سلام بچهااا دکتر بهم گفت قبلا نزدیکی نداشته باش ولی هرهفته یکی دوبارنزدیکی میکنم یعنی خطرناکه ولی بچمم قبلا بچم پایین بود الان خداروشکر بلند شد
سلام عزیزم.من از۵ هفته تا ۱۶ هفته لکه بینی داشتم شیاف استفاده میکردم یادمه قبل اینکه برم انومالی لکه ببنی قطع شد.بچه اولم
نهایت یک هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.