هفته های آخر میری کلینیک های مامایی یا حتی میتونی از ماماهای بیمارستان یا مرکز بهداشت هم سوال کنی میگی فلان بیمارستان میخوام زایمان کنم اونا هم یه ماما که معمولا با اون بیمارستان کار میکنه بهت معرفی میکنن، تلفنی هماهنگ میکنین خودش بهت میگه هر روزی که دردت گرفت و خواستی بری بیمارستان به منم زنگ بزن تا بیام
میگن از هفته بیست و خورده ای بیا ولی من بخاطر هزینه اش نرفتم هنوز میزارم هفته ۳۴ یا ۳۶
من پرسیدم از ماما گفت از ۲۰ هفته باید بیاین تشکیل پرونده و کلاسهای ورزشی ولی من خودمم هنو نرفتم😂
سوال منم هست
از کجا اصلا باید بگیریم ماما خصوصی ؟
چجوری پیدا کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.