من آبگوشت
من قیمه گذاشم فردا نهار هم کوکو بزارم
ران مرغ و سیب زمینی مزه دار کردم گذاشتم تو تابه ی مجیک (یا فر یا سرخ کن)
شام از دیروز دارم😆لوبیا پلو
قیمه💓
من چون تنهام برا خودم استانبولی پختم بیشتر پختم شامم بخورم چون عصر نوبت دکتر دارم برگشتم غذا داشته باشم
وااای دردسر همیشگییییی قیمه شاید بزارمممم
هیچ ناهار نخوردیم هنوز ک ب فکر شام باشم
ناهار رشته پلو دارم
دلمه😂
ناهار دارم قیمه درست میکنم اما تا آماده بشه برای شام هست 😕نمیدونم خودم ناهار چی بخورم 😑😑
بنام خداناهارو😁😁استانبلی مرغ
عزیزم کوکو سبزی درس کن
زرشک پلو درست کردم بمونه واسه همسرم خوبه
برای خودمم کدو گوجه
هنوزم شوهرم خوابه. چون فردا میره سرکار بعد از هشت روز مرخصی 🥹
نهارم ک نپختم🥴🤣
من ناهار خوراک مرغ درست کردم همونو میذارم برای شب😂😂
کو تا شام من هنوز ناهار نخوردم شام نمیدونم ی چی نونی شاید رشته بذارم
من هنوز ناهار درست نکردم/:
عدس پلو
من کوکو سیب زمینی میخوام بذارم🤣
گوجه بادمجون
ماهی🤦🏻♀️
میخوام برنج درست کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.