۲ پاسخ

بله پسرمو ۴۰ روزگی با لیزر ختنه کردیم
خیلی راحته
خونریزی و درد خاصی هم نداره

بدون بخیه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی