۲ پاسخ

ایشالله خیر باشه عزیزم براحتی بگذره من قراره بعد عید ختنش کنم چون نارس بدنیا اومده فعلا دکتر اجازه نمیده

من لیزری ختنه کردم
خیلی راضی بودم چون اصلا بخیه نداشت و پانسمان زود افتاد
چند ساعت بی حس بود
۴و۵ ساعتی درد داشت بعدش خودش دست و پا میزد شب هم راحت خابید
ولی منتها حس میکنم دکتر زیاد بریده پوستش رو
شایدم شومبول بچم کوچیکه نمیدونم خلاصه🤷‍♀️
من درخاست دادم فردا عکس ختنه اش برام بفرس منم برات بفرستم ببینم شبیه هم هست یا نه

سوال های مرتبط

مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی