خانما ک نینی شون تابستون بدنیا میاد دورپیچ چی خریدن

۶ پاسخ

از من تیر به دنیا میاد یه دور پیچ نخی خریدم امسال تابستون قرارع خیلی گرم بشه

قنداق سویسی من دارم ولی دوپیج موسلین خوبه خنک

من ی چیز کلفت میگیرم
طرف ما هوا خیلی زود سرد میشه

من قنداق سویسی گرفتم طبق تجربیات بقیه

دور پیچ خنک گرفتم
ی طرفش پارچه نخی ب طرفش انگار ی بافت نازک

دورپیچ چهار فصل گرفتم ، فروشنده میگفت اسمش چهار فصله🫠

سوال های مرتبط