از من تیر به دنیا میاد یه دور پیچ نخی خریدم امسال تابستون قرارع خیلی گرم بشه
قنداق سویسی من دارم ولی دوپیج موسلین خوبه خنک
من ی چیز کلفت میگیرم
طرف ما هوا خیلی زود سرد میشه
من قنداق سویسی گرفتم طبق تجربیات بقیه
دور پیچ خنک گرفتم
ی طرفش پارچه نخی ب طرفش انگار ی بافت نازک
دورپیچ چهار فصل گرفتم ، فروشنده میگفت اسمش چهار فصله🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.