کیا مهرماه زایمان میکنن 😍
خودم 7مهر ایشالا

۲۱ پاسخ

منم تاریخ ۷/۷ زده برام🥺
ایشالله به سلامتی نی نیتو بغل کنی 💕

منم ۷/۵ زده ولی سزارین دومی هستم نمدونم کی ؟؟؟

انشاالله منم مهر ماه اما سزارین دو سه هفته ای زودتره

منم ۲۷ مهر تاریخ زده برام

من انتی بهم تاريخ ۲۷ مهر داده🥹

26مهر زده برام 🥰

من یک ماه بعد ابان

۲۶ مهر

من۱۵ مهر ولی چون میخوام سزارین کنم احتمال زودتر زایمانم کنن میزنم ۷.۷😁🥴

من ۳۰مهر😍❤️

منم به تاریخ ان تی ۸ مهر میشه

26مهر ولی سزارین زودتر

منم طبیعی زده ۷/۷ سزارین می‌خوام زودتر میشه 😍😍

برا من ۱۴ مهر🥰

منم ۲۵مهر زایمان انشااالله به سلامتی نی نی هاتون بغل کنین

منم ۹ مهر انشالله 😍🩷

من ۳مهر😍

ایشالا ۲۳ مهر♥️

تو گهواره برا من زده۱۳مهر

منم برام 30 مهر تاریخ زده 😌
انشالله به سلامتی این دوران پشت سر بزاریم 🥹😍

من ۱۷ مهر

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان اولی مامان مامان اولی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی