منم تاریخ ۷/۷ زده برام🥺
ایشالله به سلامتی نی نیتو بغل کنی 💕
منم ۷/۵ زده ولی سزارین دومی هستم نمدونم کی ؟؟؟
انشاالله منم مهر ماه اما سزارین دو سه هفته ای زودتره
منم ۲۷ مهر تاریخ زده برام
من انتی بهم تاريخ ۲۷ مهر داده🥹
26مهر زده برام 🥰
من یک ماه بعد ابان
۲۶ مهر
من۱۵ مهر ولی چون میخوام سزارین کنم احتمال زودتر زایمانم کنن میزنم ۷.۷😁🥴
من ۳۰مهر😍❤️
منم به تاریخ ان تی ۸ مهر میشه
26مهر ولی سزارین زودتر
منم طبیعی زده ۷/۷ سزارین میخوام زودتر میشه 😍😍
برا من ۱۴ مهر🥰
منم ۲۵مهر زایمان انشااالله به سلامتی نی نی هاتون بغل کنین
منم ۹ مهر انشالله 😍🩷
من ۳مهر😍
ایشالا ۲۳ مهر♥️
تو گهواره برا من زده۱۳مهر
منم برام 30 مهر تاریخ زده 😌
انشالله به سلامتی این دوران پشت سر بزاریم 🥹😍
من ۱۷ مهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.