کیا شهریور زایمان میکنن؟؟؟

۱۴ پاسخ

واسه من زده ۷ شهریور ولی سزارینم تو مرداد میفته

من 18 شهریور

من دهه اول شهریور

من آنتی زده 1شهریور

منم شهریور

مننننن زده ۱۶ شهریور اما می‌دونم ک خیلی میاد جلوتر زایمانم

من شهریور زایمان میکنم

من ان تی زده ۱۰ شهریور

من اخر شهریور

من ۳۷ هفته سزارین میکنم میفته ۸ شهریور

من ان تی زده ۲ شهریور

من گهواره زده ۲۴ ولی ان تی ۲۹ زده

من اوایل شهریور

من آخر شهریورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣هستی🐣 مامان 🐣هستی🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری