واسه من زده ۷ شهریور ولی سزارینم تو مرداد میفته
من 18 شهریور
من دهه اول شهریور
من آنتی زده 1شهریور
منم شهریور
مننننن زده ۱۶ شهریور اما میدونم ک خیلی میاد جلوتر زایمانم
من شهریور زایمان میکنم
من ان تی زده ۱۰ شهریور
من اخر شهریور
من ۳۷ هفته سزارین میکنم میفته ۸ شهریور
من ان تی زده ۲ شهریور
من گهواره زده ۲۴ ولی ان تی ۲۹ زده
من اوایل شهریور
من آخر شهریورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.