روزی نیست استرس نکشیم من میگم اشکالی نداره زودترم دنیا بیاد جلوی چشممه ولی اون تو معلوم نیست چی میشه یه بار تکون نمیخوره یه بار سفت میشه یه بارم درد و ترشح زیاد هست آدم میترسه 🙄
اگه هر کار کردی اصلا اصلا تکون نخورده برو بیمارستان دیگه
یه چیز شیرین بخور، نیم ساعت تا چهل دقیقه به پهلوی چپ دراز بکش اگر اصلا تکون نخورد برو زایشگاه برای nst
آب یخ بخور یا یه چیز شیرین که اونم مایعات باشه بهتره
بعدش دراز بکش خودش به ورجه ورجه میفته
انگشت اخر پای چپ رو روش رو ماساژ بده ده دقیقه
چیزشیرین بخور دراز بکش بدنت استراحت کنه
عزیزم تو هفته های بالا حرکت آرومتر میشه یککم
یه چیز شیرین بخور بعد به پهلو چپ دراز بکش. با گوشی یه آهنگ شاد هم براش پلی کن ـ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.