خانوما از دیشب بچم تکون نخورده میترسم

۷ پاسخ

روزی نیست استرس نکشیم من میگم اشکالی نداره زودترم دنیا بیاد جلوی چشممه ولی اون تو معلوم نیست چی میشه یه بار تکون نمیخوره یه بار سفت میشه یه بارم درد و ترشح زیاد هست آدم میترسه 🙄

اگه هر کار کردی اصلا اصلا تکون نخورده برو بیمارستان دیگه

یه چیز شیرین بخور، نیم ساعت تا چهل دقیقه به پهلوی چپ دراز بکش اگر اصلا تکون نخورد برو زایشگاه برای nst

آب یخ بخور یا یه چیز شیرین که اونم مایعات باشه بهتره
بعدش دراز بکش خودش به ورجه ورجه میفته

انگشت اخر پای چپ رو روش رو ماساژ بده ده دقیقه

چیزشیرین بخور دراز بکش بدنت استراحت کنه

عزیزم تو هفته های بالا حرکت آرومتر میشه یککم
یه چیز شیرین بخور بعد به پهلو چپ دراز بکش. با گوشی یه آهنگ شاد هم براش پلی کن ـ

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان انس3ساله مامان انس3ساله هفته سی‌وهشتم بارداری