سلام عزیزم خوبی؟بهتری؟نه دیگه قطعش کن،ازین ب بعد میتونی راحت رابطه داشته باشی بدون جلوگیری،خونریزیت یمدت زیاد میشه کم کم درست میشی تا به بدنت بسازه
سلام عزیزم چندساعت چندساعت مفنامیک خوردی؟
به نظرم قطع نکن تموم داروهاتو مصرف کن
عزیزم هزینش چقدر شد منم دوسددارم بذارم ولی از همین خونریزیش میتزسم
واس خاهر من از اول بهش نساخت خونریزیاش بعد ی مدت زیاد شد و ناچارا دراورد
عزیزم چقدر هزینت شد؟
بعد از آیودی گذاشتن تا چه مدت رابطه نباید داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.