۷ پاسخ

عزیزم اگر رفلاکس داره باید شروع کنی من دخترم رفلاکسه امروز رفتم دکتر گفت شروع کن

والا به من دکترم گفت ۴ ماهگی شروع کن من میترسیدم ننزدیک ۵ شد دادم

من از ۴ ماهگی دکتر گفت بده

عزیزم اینایی هم که شروع کردن با نظر پزشک شروع کردن یکی ۴ ماهگی دکتر بهش گفته یکی ۵ماهگی بر اساس شرایط بچها متغیر

شما زیر نظر پزشک شروع کن نه گهواره😑

بستگی دارع ب نظر خودت و شکم بچه..من پسرم خوراکش ماشاالله زیاد بود همش باید شیرمو میخورد کمکیشو از5ماهگی شروع کردم

بچه هایی ک رفلاکس شدید دارن و وزنشون کمه مثل پسرمن
ک یک ماه فقط ۳۰۰ گرم وزن گرفته
اونا زودتر کمکی شروع میکنن

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی