عزیزم اگر رفلاکس داره باید شروع کنی من دخترم رفلاکسه امروز رفتم دکتر گفت شروع کن
والا به من دکترم گفت ۴ ماهگی شروع کن من میترسیدم ننزدیک ۵ شد دادم
من از ۴ ماهگی دکتر گفت بده
عزیزم اینایی هم که شروع کردن با نظر پزشک شروع کردن یکی ۴ ماهگی دکتر بهش گفته یکی ۵ماهگی بر اساس شرایط بچها متغیر
شما زیر نظر پزشک شروع کن نه گهواره😑
بستگی دارع ب نظر خودت و شکم بچه..من پسرم خوراکش ماشاالله زیاد بود همش باید شیرمو میخورد کمکیشو از5ماهگی شروع کردم
بچه هایی ک رفلاکس شدید دارن و وزنشون کمه مثل پسرمن
ک یک ماه فقط ۳۰۰ گرم وزن گرفته
اونا زودتر کمکی شروع میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.