کافیه برا من که اضافه هم بود
کافیه فقط از این شورت یکبار مصرف توری هام بخر حتما از اونا استفاده کن
من زایمانم طبیعیه ولی خونریزی زیاد دارم تا حالا از اینا استفاده نکردم .یعنی از نوار بهداشتی بهتره ؟؟؟
اره فقط برا بیمارستان استفاده میشه
یک بسته زیادم هس
کافیه. زیاد هم میاد.من کلا ۴ تا مصرف کردم الان از روز دوم نوار بهداشتی کافیه
اکه خصوصی میری ممکنخ بدن بهت من موند اونی ک خودم خریدم بعد بیمارستان نوار بهداشتی گذاشتم
یکی زیادم میاد
فقط تو بیمارستان مصرف میشه
من دو تا دوتا میزاشتم
اما بیای خونه پد معمولی استفاده میشه
من طبیعی بودم ۳ بسته مصرف کردم الان نوار میزارم
من یکی گرفتم چون از اتاق عمل میای لازمه
اگر خونریزیم کم شد که ده پد معمولی دارم میزارم
والا من سر اولی از بیمارستان که آمدم خونه کلان خونه ریزی نداشتم
چسپ ندارن من خيلي بدم اومد ازشون واسه استفاده كردن بد بود
من ۲بسته گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.