۷ پاسخ

هرکار کنی خوب نمیشه من تمام دکترا و تمام شربت هارو امتحان کردم فقط باید صبر کنی 4 ماه بشه

یه عالمه قطره واسه کولیک هست برو بپرس بهش بده. هم خودت اذیت نمیشی هم بچه

بهترین که من میدادم کولیکز بود

پسر منم دقیقا همینجوریه هی زور میزنه و قرمز میشه

هرکارم بکنه تا ۴الی ۶ ماه هست دکتربری قطره میده اگه بهش بسازه کمی فقط اروم ترمیشه مگه نه تا دوره ش نگذره خوب نمیشه

هیچی نده دوره داره بگذره تموم میشه

احتمالا کولیک داره ولی حتما با پزشک مشورت کنید چون نوزاده

سوال های مرتبط