برو خداروشکر کن بچت سالمه، همه بچه ها یه دوره ای این مدلی هستن باید تحمل کنی بگذره
من هر چقدرم عصبانی باشم سرش داد نمیزنم
بچه وقتی زیاد اینجوری بیقراری میکنه قدیمیا میگن احتمالا کتفش درد میکنه
وقتی با روغن ماساژش میدی دستتو آروم بکش ببین دست میزنی گریع میکنه اگه گریه کرد بعد روغن مالی اون جایی که گریه میکنه رو حوله گرم کن بذار روش چند روزی تکرار کن و حسابی مراقب باش تا بهتر بشه
من بچه هامو با روغن مالی بزرگ میکنم هم واسه رشدشون خوبه هم آرومشون میکنه
عزیزم بچه ها یه بازه رشد جهشی دارن که احتمالا تو اون بازه س و بهونه گیر بیشتر میشه و بیشتر بغلتو میخواد و نیاز به محبت داره از سمتت و اینکه این روزا هم میگذره و دلمون تنگ میشه واقعا🥺واقعا منم خیلی اذیت شدم و دارم میشم و وقتی خودمون خواستیم بالاخره بابد این چیزا هم تحمل کنیم .حق داری آدم خسته میشه و ماهم نیاز به استراحت داریم
شاید دلش درد میکنه
من اینجور موقعا یکم تو شیشه شیرش عرق نعناع و نبات و آب میریزم میدم میخوره
بعدش روغن زیتون رو برمیدارم کل بدنشو ماساژ میدم آخرشم با پتو دور بیچ حالت قنداق میکنم صدای سشوار باز میکنم میخوابه
بد واکسن بد قلق میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.