یک بهتر ۰ برای بچه های نارس استفاده میشه
۱ بگیر من پسرم نارس ۳۵ هفته به دنیا اومد وزنشم ۲کیلو بود ۱ بستم صفر خیلی کوچیکه
من یک گرفتم
به من گفت صفر برا بچه های نارسه،یکبگیر
اگ وزنش از دو پونصد تا سه و خورده ایی بود چهار نرسیده بود صفر بگیر
والا دختر ما تا یکی دوماهگی صفر ب دردش خورد
مولفیکس از ۱شروع میشه ولی مای بی بی صفر داره
یک خوبه
یک بهتر صفر برای بچه نوارس
نه صفر اندازه بچه های نارسه. یک بگیر
صفر مای بیبی من گرفتم یک بزرگ بود براش
بستگی ب بچت داره من دوتاش گرفتم
ولی چون بچم ریزس ی بسته صفر گرفتم براش
من برا بچم يك گرفتم
صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.