ختنه کدوم روش راحت تره بچه اذیت نمیشه حلقه یا بخیه
نترس عزیزم،هرچی زودترببری بهترع
فقط همون لحظه اولش سخته
من هفت روزگی ختنه کردم خیلی راحت بود زودتر ختنه کن بزرگتر شه بیشتر اذیت میشه
نترررس فقط اون لحظه که آمپول بی حسی میزنن نینی اذیت میشه، منم میترسیدم سختش همون لحظه ست بعدش دیگه اذیت نداره
من شدید مترسیدم حتی موقع ختنه آنقدر گریه کردم فشارم افتاد ولی اینا مهم نیست به خاطر سلامتی خودش باید انجام بشه هر چی زودتر بهتر من دو ماهگی ختنه کردم خودمو لعنت میکردم چرا دیر بردم
پسر من که اصلا اذیت نشد خداروشکر کلا حلقه خیلی بهتر از بخیه درد خونریزی کمتر داره
عزیزم به روش حلقه ختنه کن اصلا نگران نباش بچه اصلا اذیت نمیشه منم بدتر تو بودم انقد گریه کردم فقط دردش همون لحظه بعدش دیگه انگار نه انگار سر 5یا 7روزم حلقش میفته تموم. میشه میره
عزیزم هر چی بگذره بدتر میشه اینقد سخت نیس بچه فقد روز اول اذیت میکنه
ای کاش اصلا نمیکردیم چی میشد مگه والا الان ۵ سال گوش شیطون کر هیچ مشکلی برای پسر بزرگم پیش نیومده همش گیر میدن انجام بده انجام بده😪😪😪
منم خیلی استرس داشتم یکی برای واکسن یکی ختنه شبا خوابم نمیبرد ولی فقط یکساعت گریه کرد پیشنهاد میکنم یکی رو با خودت ببر من چون مامانم اینجا نبود جاریم بردم برا ختنه خودم نرفتم تا شبم پیشم موند بعد که خوابید رفت دیگه هم بچه اذیت نکرد فقط یک ابشستشو ویک قطره استامینوفن داد تموم
هر چی دیر تر ببری سخت تره 🥲
منم خیلی میترسم هنوز نکردم و پسر اولم نکردم اون که ۵ سالشه 😭😭😭😭فکرش و میکنمم داغون میشم خیلییییی میترسمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.