۹ پاسخ

اصلا نگران نباش جدیدا برای همه میگن انجام بدین والا منم دو تا بارداری داشتم با اینکه آزمایش اول خوب بود گفت باید 15هفته اون یکی هم انجام بدی نگران کننده نیس

طبیعی دوقلو باردارشدید؟یا به روشی؟

نگران نباش معمولا دو مرحله غربالگری هست
من ۷سال پیش دوبار انجام داده بودم
برای اطمینان بیشتره

عزیزم منم سونو و ازمایشم عالی بود اما ازمایش کوادمارکر رو انجام دادم.تکمیل کننده غربالگری اولته حتما انجام بده

تینر بتاتون چند بود که دوقلو باردار بودید؟؟؟

منم ان‌تی رو انجام دادم
دکتر گفت بهتره آزمایش غربالگری دوم یا همون کوادمارکر هم انجام بدی بعدش بری سونو
تو 16 هفته آزمایش انجام دادم
امروز جوابش اومد ، سشنبه هم میخام برم سونو انشالله 🥹

منم دومی روانجام دادم

غربالگری اول منم اوکی بود ولی گفت اگه تمایل داشته باشی برای اطمینان بیشتر میتونی دومی رو هم انجام بدی منم انجام دادم
نگران نباشید

شاید چون دو قلو هست دقت بیشتری لازمه

سوال های مرتبط