منم امروز انجام دادم به خاطر فری بتام ۰.۴۸ بود
و۴۸۰۰ شد
ازمایش غربالگری دومه۱۵هفته باید بگیری
برا سن بالای 30مینویسن،2200هزینه اش شد آزاد
با سونو انومالی18هفته فرق داره
غربالگری دو مرحلس دیگه یکی تو ۱۳ هفته یکی ۱۸
برای منم نوشت با وجود اینکه انتی خوب بود. ۵ و خورده ای شد
غربالگری دوم همه انجام میدن دیگه اسمش آنومالی ربطی به چیزی نداره نه سن نه چیزی همه انجام میدن
ازمایش غربالگری دوم برای ازمایش ژنتیک و سندروم هاست،معمولا برای مادران بالای سن ۳۰میگن،و یا اینکه درخانواده دونفر مشکل ژنتیکی داشته باشن،یماه پیش ۴۷۰۰ هزینش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.