۷ پاسخ

نگیر حیف پوله !! درست بررسی نمیکنه … من گرفتم افتضاح بود … آزمایش اسپرم همسرمو درست نگاه نکرده بود یکی از فاکتورهاش پایین بود … بعدا ی ماما بهم گفت ! ضمنا فک کنم خودش هم جواب آنلاین ها رو نمیده … آدمینش میده

من پیش، امیری ای وی اف کردم باراول نتیجه گرفتم

این کارو نکن

من که نتیجه نگرفتم
بنظرم فقط اسم در کرده
اکثر کارا هم ماما ها و ادمینش میکنن

من که نتیجه نگرفتم

بعد واریزی صفحه چتت باز میشه سوال میپرسی یا عکس از سونو ازمایش داری میفرستی منتظر میمونی جواب بده بعد جواب یه فرصت دیگه بهت میده ک جوابشو بدی بد صفحه چت بسته میشه اگر بهت بگه بری سونو ازمایشو اینا دوباره نوبت انلاین میگیری میفرستی

انلاین میخایی نوبت بگیزی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان به امید الله مامان به امید الله هفته هفدهم بارداری