مامانا توی بارداری میشه قرص آروترماسین مصرف کرد؟

۳ پاسخ

بله من هم 250
هم500مصرف کردم
ولی عفونت شدید داشتم
بهم آزیترومایسین مترونیدازول سفیکسیم با یه قرص دیگ اینا رو بهم داد اون سه تا رو شش یا هشت ساعتی می‌خوردم آزیترومایسین رو دوازده ساعتی
ولی باید دکتر بهت بده نه خودت بگیری بخوری

وای فکرشو میکنم برای بچه دوم و باردار شدن تمام بدنم میلرزه و استرس میگیرم اصلا نمیخوام جایگاهش باشم🥺🥺🥺اونم با بچه سه ساله که اوج لجبازی و شیطون بودنشه چطوری بارداری و زایمان و بچه دوم میگذرونید

نه نمیشه مگه اینکه دکتر تشخیص بده و اجازه بده اصلا سرخود نباید دارویی مصرف کرد

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
مامان یلدا مامان یلدا ۳ سالگی