پس چرا وقتی ان اس تی میگیرن بیست دقیقه بعضی وقتا بیشتر هم میشه باید طاق باز دراز بکشیم
من شنیدم در حد بیست دقیقه اشکالی نداره
دکتر بهومن گفت اصلا نخواب
فقط در حد پهلو به پهلو شدن
ببین اگه اذیتی دوتا بالشت بزار پشت سرت زیر پاتو پر کن با پتو و نشسته بخواب خیلی راحته این حالت حتی میتونی همینجوری بشینی هیچ مشکلی هم نداره
من ک ممکنه ده دقیقه یا بیشترم بشه چون فقط طاق باز دردام کمتر میشه
بعضیا میگن ۵ دقیقه بعضیا میگن ۲۰ دقیقه
ولی من در حدی که خستگی کمرم بره روی کمر میخوابم شاید ۵ ۶ دقیقه ای بشه
بنظرم در حد چند ثانيه كه از اين پهلو بري اون پهلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.