بنظر من هر دوش اضافست ولی میوه خوری بهتره باز
میوه خوری عالیه
من از سرلاک خوری کلا دوبار استفاده کردم ولی میوه خوری هر روز لازم میشه
سرلاک خوری اصلاااا نگیر ، واقعا به درد نخوره ها
بنظرمن جفتش عالیه.چون سرلاک خوری ک فقط مختص سرلاک نیس برا سوپ هم کاربردیه خیلی راحته
من امروزفرنی دادم ریختم تومیوه خوری خیلی خوب بود
بنظر من هردوشون به یک اندازه کاربردین
سرلاک خوری من حتی سوپ هم داخلش میریزم
میوه خوری
میوه خوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.