۹ پاسخ

ن این خیلی خوشمزس دختر من دوسش داشت
از ۳ ماهگی دکتر برا دلوین مولتی نوشته اونو میدم

خیلی خوبه
دختر من هیچ ویتامینی آد نمی‌خورد
این برند رو میخوره
البته دکتر بهم گفت اگه نمیخوره در طول روز بهش بده
منم ۵ قطره ۵ قطره با یه قاشق کوچیک بهش میدم رااااااحت میخوره

این قطره واسه چی هستش؟

خیلی خوبه

این بد نیست ولی چربن ، کش میان اگر دقت کنید . به نظر من فقط قطره ی آد ویوا کیدز ( viva kids ) طعم هلو . عاااالیه

اره بریز تو شیرش

اره
من پسرم اوایل دوس نداشت کم کم بهش عادت کرد

اره عالیه این

عالیههه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی