امید ب خدا
من دلم ب علائمام خوشه میگم داره رشدمیکنه🫠
نه از۱۵یا۱۶هفته به بالا
نه فعلا نشون نمیده برا منو حتی ۲۰ هفته هم نزاشت ۲۵ شدم دیگ کم کم و بزور پیدا میکرد
نه ۱۸ هفته به بعد
یکم حالت تهوعم کمترشده نگران شدم
فک نکنم آخه دستگاه بهداشت همش قدیمیه برا من۱۸هفته بزور صداش اومد
نه فکر نکنم از ۱۶,هفته به بعد میزاره
ن عزیزم
۱۸ به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.